Stage Spanje - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Merel Asseldonk - WaarBenJij.nu Stage Spanje - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Merel Asseldonk - WaarBenJij.nu

Stage Spanje

Door: Merel van Asseldonk

Blijf op de hoogte en volg Merel

16 Januari 2014 | Nederland, Roermond

Hoii,,

Mijn naam is Merel van Asseldonk ik ben 17 jaar oud en ik ga op stage in Spanje. Ik ga van 31 januari tot 23 april. Samen met mijn klasgenoot/vriendin Megan Voncken zal ik in deze tijd proberen om elke dag een verslag te maken. We gaan naar Crevillente deze plaats ligt 23 km van Alicante af. we gaan naar stichting paard in nood ( Los Caballos Luna) . Deze stichting is opgezet door Nederlandse mensen. En vangt zieke en ondervoede paarden op in Spanje. Zodra deze paarden weer beter zijn en ze hebben een betere lichaamsconditie kunnen ze geadopteerd worden.Ik kijk er erg naar uit om dit team te gaan versterken samen met Megan.

Liefs.

Merel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 16 Jan. 2014
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 2923

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 23 April 2015

Stage Spanje

Landen bezocht: